reklama

Gašparkove divadlo

No zahyň, studom večným zahyň, podlá dušaMor ho! Zleteli orly z Tatry, tiahnu na podolia,  ponad vysoké hory, ponad rovné polia;  preleteli cez Dunaj, cez tú šíru vodu,  sadli tam za pomedzím slovenského rodu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Som sklamaný. Moja predtucha o zmene scenára ,,Déjá Vu Slovensko 89“ na bábkové divadlo sa naplnila. Dokonca sme si pozvali známe Gašparkove divadlo. Premýšľam, čo sa asi ešte musí stať, aby sa Slovensko konečne zjednotilo a vzoprelo proti bezpráviu páchanom na ňom. Stále mi znejú v ušiach slová môjho otca: ,, Nevieš o čom hovoríš synu. Nezažil si kapitalizmus !“

No zahyň, studom večným zahyň, podlá duša,

čo o slobodu dobrý ľud môj mi pokúša.

Lež večná meno toho nech ovenčí sláva,

kto seba v obeť svätú za svoj národ dáva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ty mor ho! — hoj mor ho! detvo môjho rodu,

kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu;

a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:

Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.

Drahoslav Jonáš

Drahoslav Jonáš

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek so svojím novým životom abstinujúceho závislého od alkoholu. Ktorý ma už ujasnené hodnoty života. Milujúci svoju rodinu, priateľov, prírodu, kultúru amatérske fotenie i videa a hlavne život... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu